четвер, 7 квітня 2016 р.

Набір у ДК "Аграфка"

                         Всім доброго дня! Я знову подаю заявку в ДК. Цього разу в "Аграфку"!

     Чому додаю заявку? Я прийшла в скрапбукінг з декупажу та кавових картин, а тому дуже полюбляю різні види творчості.Так сталося, що саме в скрапбукінгку я знайшла все, що може об"єднати частково ці види, а деякі техніки переносити с одного виду на інший. Але часто мої учні просять щось не скрапове - декупаж, наприклад, тому я маю досвід у цих направленнях мистецтва. 
     Оскільки терміни ДК будуть поступово закінчуватись до того часу, як потрібно буде приступити до нових завдань з ДК Аграфки, тому я з повною відповідальністю можу подавати заявку)
                                                                      Про себе:
  Займаюсь скрапом вже десь біля 2-х років активно, а почала проводити МК з кави та декупажу вже 3 роки поспіль. Люблю різні стилі, техніки, але особливо вінтаж, грандж, шеббі, мікс-медіа, а також не відмовлюсь від розвитку у інших стилях, що і роблю потихеньку час від часу.Також я проводжу живі майстер-класи у своєму місті, але люблю знімати відео процесу виготовлення робіт. Я тішуся, коли звичайні люди радіють від того, що на майстер-класах творять щось захопливе для себе, своїх рідних та навчаються новому.Фото можна переглянути у моїй групі на FB. Про деякі мої досягнення можна почитати у вкладці на головній сторінці блогу, але, чесно кажучи, не встигаю слідкувати за результатими і додавати всі ТОПи)).
   Люблю робити все: альбоми, сторінки,різні коробульки,альтер, блокноти... Не буду більше говорити ,нехай скажуть про вміння мої роботи, які додаю нижче.До речі, плаття на моїй аватарці також сшите власноруч).
               Шедоу бокс для публікації у журналі "Скрап-інфо"№5/2015, по я кому є поетапний майстер-клас ТУТ та на моєму каналі ютуб ТУТ:


                         Віночок з природними матеріалами , квіточками ручної роботи:

 Французький вінтаж - фотобокс:

              Фаворитка з мого живого майстер-классу по пошиттю прикрас -шляпок))- на фото учениця. Більше шляпок ТУТ:


 На фото нижче свіженькі яйця))): декупаж по дереву, скрап по пенопласту,декупаж по гіпсу (магніт на холодильник).Розгледіти декупаж можна ТУТ:

А також альбомчик для моєї Неллі. Квіточки та власноруч в"язані елементи  роздивитись можна тут:

Рада буду опинитися в осередку позитиву та творчого згустку шаленої енергії в ДК "Аграфки")).
                                      Моя  електронна адреса : elena_V07@ukr.net

Дуже символічно, адже результати набору в ДК Аграфки співпадають з моїм ювілеєм,тож до зустрічі 25 квітня на моїй цукерочці))

2 коментарі: