пʼятницю, 11 грудня 2015 р.

Набір в ДК "Вензелик"

Доброго дня, вечора, ранку! 

Нарешті дочекалася набору в ДК "Вензелик", адже люблю наші вітчизняні чіпи ( ой, аж чихнула - правда)


Наразі була відірвана від ноутбуку на декілька днів і коли побачила в листах про набір у ДК "Вензелик"- одразу ж вирішила не тягти до останнього, адже не терпиться працювати в такій команді чудових чіпів).

Про свої улюблені : мені подобається працювати в різних стилях, щоб ніколи не наскучити собі, а також розвиватись далі і бути універсальним майстром.Люблю працювати над різними проектами : від альбому до листівки, від арт -об"екту до сторінок.

На сьогодні являюсь дизайнером ТМ "ScrapМир",  ДК Дніпровського скрапклубу" Бумажное вдохновение", також приймаю участь у кількох цікавих проектах , проводжу живі майстер -класи, знімаю фото/відео майстер-класи. мої роботи в цьому році опубліковані в журналі "Скрап-Інфо" №5 , моя сторінка влітку опинилася в ТОП від "Prima" та інш.

Складно було щось вибрати , але зупинилась на цих роботах . А ось і фото  :
одна із моїх улюблених вінтажних робіт - листівка- міні альбом.Останнім часом сподобалось активно використовувати чіпборд. На мій погляд він просто закружує навколо себе усі інші об"єкти та полегшує в роботі з композицією.Роздивитись тут


 Мальчуковий   альбом , чіпборд якого "зробив його" у прямому сенсі)) Більше фото і чіпиків тут



Альбом для моєї пупсічки - обкладинка - обожнюю напис( ембосінг пудрою від Ліндіс) та мереживну рамочку ( розгледіти можна тут) :


 Сторінка, яку я зробила про себе для  "Дебют года -2015" ( чіп у дружбі з спреями Ліндіс)


Дуже подобається палітра у поєднанні чіпу  у шедоу боксі ( "Скрап-Інфо" для ТМ "ScrapМир") .До речі, відео майстер- клас вийде у блозі в кінці цього місяця\на початку січня. 


Мені подобається все від вінтажу ( я проникаюсь якимось неймовірним почуттям вічності та духовності) до мікс медія - я в захваті, так як потихеньку проникаю у чарівний світ фарб та досі хочу реалізувати ще одну мрію і виділити час та кошти на навчання професійному володінню акварелькою та маслом!
Шеббі -це неймовірне почуття легкості та польоту, якоїсь чарівної ніжності і я також це люблю.
Грандж та стімп - казковість та стильність, "чоловіча сторона" моєї душі нагадує про себе ) і також не відпускає. Дуже люблю виготовляти чоловічі альбоми з шестернями та кораблями.

Дуже очікую на нові творчі "шаленості" та знайомства з гарною командою, на сінергію у розвитку однієї справи, а також обіцяю від себе відповідальну роботу, відео майстер-класи з використанням чіпу .Дякую, що витримали, читаючи до кінця!

                                                 Всім дівчатам нехай щастить у наборі!
                                                                      Миру та любові!










4 коментарі: