неділю, 12 серпня 2018 р.

Набір в ДК "Rosa Talent"

Усіх вітаю! Давно на полицях супермаркетів нашого міста бачила та купувала інколи продукцію українського виробника "Rosa Talent", була запрошеним дизайнером місяця. Довго зважувала на рахунок часу, а сьогодні вирішила подати заявку в ДК. Так, я відчуваю кайф від купи матеріалів, а також завжди прагну робити щось нове і в той же час не зраджувати собі,свооєму баченню та стилю).Для мене це скрапбукінг, декупаж та декорування інтерьеру.

  Про себе : живу у древньому прекрасному місті Чернігові. З Божою поміччю я щаслива жінка та мама, маю два діаманти (сина та донечку - майбутню художницю), щаслива людина, адже займаюсь улюбленою справою. Люблю свою родину, свою оселю, творчість у всіх її проявах, море, обожнюю природу, подорожі та маю ще багато планів і мрій, як мінімум на 70 років уперед). Дуже люблю приносити радість людям через свої роботи, планувати, знімати відео,а ще одна із мрій - це власний будинок з майстернею і купою якісних інстументів та брендових матеріалів. Також мрію про те, щоб був мир та достаток у наших людей.
  Попре те, що я вже змогла протестувати якість паперу та деяких інших матеріалів, все ж залишається ще багато нерозкритого.В тому числі я бачу популяризацію бренду саме через живі майстер-класи, які планую проводити в цьому навчальному році.Не скажу, що часу буде вистачати на постійні МК, але святкові точно будуть ( це для моїх улюблених кліентів), а також новачків, яких я запрошую долучатись.Тому дуже хотілося б розраховувати на плідну співпрацю).
                                                                   Додам трохи своїх робіт : 
                               1. Один із останніх - це мій улюблений весільний альбом:

   2. Морський шедоу бокс - люблю тему моря -за посиланням подробиці та відео-огляд
                           3.Нещодавно спробувала в"язати , а декорувала корзиночки раніше   :

             4. Дуже люблю усілякі коробульки : від стімпанку до паперових вінтажних для чоловіків : 

5.  Декоративні прикраси на ялинку, в яких використала заготовки для декорування : 


                         Зараз знімаю менше відео, але на каналі є що подивитись із МК:
          

    Всі мої роботи улюблені для мене, а творити люблю різне, тому за експерименти в новій ДК. 
                       Всім бажаю миру. любові та натхнення, а дівчатам успіху у наборі!





2 коментарі: