середу, 6 січня 2016 р.

З наступаючим Різдвом Христовим та мої подаруночки!

   Всім доброго дня! Ми с Нелькою вже вивчили, як могли, колядку, а тепер чекаємо на вечір, щоб пройтись по рідним та близьким та побажати миру, любові, здоров"я та злагоди кожній хаті та сім"ї! До речі, і Вам також бажаємо!
       А ще зранку я отримала подаруночок від Лєри, а раніше від Олі, тож буду вихвалятись.
    Це мій перший обмін (як же я задивлялась на ахи-вздохи в блогах дівчат-скраперів, коли вони розглядали та вихвалялись подаруночками від своїх подруг)! Тепер і моя черга настала!
Як моя мала розривала та діставала даруночки - це треба бачити, адже там була цукерка! тож була у захваті навіть більше, чим я!
Якщо така справа пішла, то буду хвастатись подарунками, котрі отримала раніше та дякувати за приємні спогади та сюрпризи.
                                                            Давайте все по порядку :
- на індивідуальному майстер-класі, котрий я провела для Лєночки , отримала таке чудове персикове варення ( до речі, перший раз спробувала таке чудо!), а також солодкі пряники, розписані та вкриті мастикою! Це так приємно! А ось і фото-доказ ( обіцяла викласти ):


А ось і самі ялинкові прикраси, котрі були виготовлені на МК :







- а на благодійному майстер-класі, про який ще буде мова в іншій статті, отримала від Надюші ароматний чай з имбирем  у подарунок - це дуже приємно! Такі чудові посиденьки ми утворили!
- ще подякую Мариночці, яка в мене як бджілка, яка всюду встигає і подарувала мені такі важливі для здоров"я речі - Велнес-продукт  - омегу ! Я оцінила та дякую! 
- а тепер даруночок від Олі з Киева  - дуже дякую - вважала, що Оля випала мені за обміном, а вона просто надіслала всім дарунки від себе) . Олєчка - дякую від усього серця!
Ось такий був бонус)) Листівка дуже прикольна!



 - і нарешті велика посилка від Лєри з Запоріжжя - Лєрочко, так приємно, що ти піклувалась і про мою малу - цукерка прийшла їй до смаку, хоча мама не дозволяє)).Стільки всього - просто клас!!! Ще раз дякую!
Ось так ми з Нелькою її відкривали):






Дуже багато корисних речей : і штампик, і моє улюблене мереживо, і квіточки, в"язані крючком, і тканина, і бумага, і листи з тисненням,фішки, журнал........!

Ще раз Вас зі святом Різдва! А я швиденько показала подаруночки і гайда публікувати далі свої непоказані ще з минулого року роботи та завдання Нового року, де я в ДК!
                                                     Миру , любові та здоров"я!
            Нехай Вам також буде приємно від когось отримати несподіваний подаруночок))!







1 коментар: