вівторок, 11 вересня 2018 р.

"Згадуючи літо" -коробочка для солодощів для блогу ROSA TALENT

                                                  Доброго дня, дорогі читачі !
Наще завдання про літо, яке за календарем вже скінчилося, а у нас ще продовжує панувати, даруючи тепло та ласкаве сонечко! Літо - це для мене завжди солодка пора: дуже багато часу з донечкою, ніяких уроків!, весільні замовлення, подорожі, купання у річці/морі та ще дуже багато часу для творчості, адже день довший і темніє пізно). Саме тому для нашого завдання "Згадуючи літо"я зробила коробочку, яка, на мій погляд, універсальна: в неї можна покласти як гроші, так і солодощі, якісь дрібнички тощо.

Для декорування вибрала пару листочків паперу із колекції, які за настроєм мені нагадали літню зелень та цвітіння.Дуже хотілося створити монохром з улюблених кольорів.


Обожнюю ботанічну тему у дизайнах чіпборду із цієї ж колекціі, тому використала рамочку  для вишуканості та передачі святкового настрою. Дуже полюбляю використовувати саме з таким видом квітів листочки із чіпборду:


Для ускладнення фону завжди виручають "вирізалки" , які можна отримати із того ж листочка паеру. Квіти,що добре пасують, як на мене, до композиції та доповнюють її:


Тут ще маленького метелика знайшли? Це також із одного листочка паперу колекції.


                  Наостанок зробила краплі акрилу у вигляді набризгів зверху та з обох боків:


А тепер можемо покласти солодощі та гайнути до подружки на чай, або ж використати, як душа забажає!


                Тож чекаємо на ваші чудові роботи по нашому завданню. Миру та натхнення!

Немає коментарів:

Дописати коментар