неділю, 12 липня 2015 р.

Пару дней из жизни ...

Всім доброго дня ! Всех приветствую ! 
Хочу розповісти трошечки про життя ... не творчеством же единым ...
І знову зустріч на "Зеленій сцені".
Цього разу програма була ось така :


    Виступ гурту "Вперше чую" мені здався якимсь напрочуд інтелектуальним , а уже потім я дізналася , що симбіоз байкера та журналіста живе в ньому. Дуже цікаво,думаю, що Ви теж чули?
   І ,зазвичай , був дитячий майданчик - дякувати погоді все-таки відбулося малюкове щастя : поїсти солодощів та помалювати з дитячим центром "Янголятко" ті не тільки .... Моя Неллі вже зачекалася, коли ж буде дитячий майданчик через непогоду на "Зеленій сцені".

   Уже , мабуть, третій рік підряд ми відвідуємо та приймаємо участь у ярмарку - продажу цього творчого і дуже цікавого  проекту  і дуже вдячні організаторам та всім , хто приймає запрошення бути тут, в Чернігові : гурти , художники, поети, фотографи та інші творчі одиниці.
   То ж якщо Ви ще не з нами - приходьте - не пожалкуєте ! Дуже чудова атмосфера , дуже привітна публіка. а фільм просто неба ....мммм... це щось казкове, неймовірно душевне та тепле ( адже всім. хто такий, як я - мерзляк, видають тепленькі ковдри ).
  
Цієї п"ятниці я також приймала участь у ярмарку, може знайду якесь фото в фотоальбомі на згадку.До речі анонси програм Зеленої можна знайти на сторінці у соц.мережах .

А поки ще декілька фото з "Богатирських ігр" ,які відбулися нещодавно у нас в місті та все ніяк не доходили руки написати про це.Трошечки  вінегрету з емоцій, фарб свята та заправки танцями ))

Прийшла підтримати свого сина (я завжди на всіх його виступах у нас в місті) , а потрапила на чудове дійство краси тіла та доброї сили .

Я емоційна та , мабуть, як кожна жінка вразлива. отже якщо прийшла на захід подивитись, то вже або вболіваю  усім серцем та горлянкою, або ж сама беру участь.
Цього разу мене , мабуть, було забагато, бо після години азартних вболівань мої голосові зв"язки вже відмовлялись видавати звуки ))
   Правда ніколи не розуміла людей, котрі прийшли подивитись на змагання ( а тим більше міжнародні, як було у нас ) і просто стояти з абсолютно космічним виразом обличчя. Я не я і хата не моя - десь приблизно так.
 Я ж , можливо. навпаки дуже голосно підтримувала. а все-таки викричала 1-е місце українцям, дгуге -шведам, а третє- литовцям. Неймовірні відчуття, емоціі та повний відрив. Адреналін просто булькотів і розплескувався навколо! Але ж як приємно цім могутнім хлопцям, котрі тягали по 400 кг на собі, відчувати підтримку глядачів !
   Одним словом, був у мене повний відрив та перезагрузка після дуже напруженого тижня.
Встигла навіть ще і сина підтримати своїм темпераментом )))

А ось і обіцяні декілька фото  ігр:


                                                    а ось і прапори країн-учасників :


а за цією командою було теж дуже прикольно спостерігати, адже вони були ассистентами і тягли всю цю конструкцію разом , коли ж у змаганні її ніс один учасник змагань.

                                                   
                                        і так тягли кожного разу на стартову позицію ))






А вже скоро чекайте на новий пост і цікаві новини. 

Миру та любові ! Обнімаю ))







Немає коментарів:

Дописати коментар