неділю, 1 лютого 2015 р.

Набір в ДК

Доброго дня всім ! Цього року запланувала розвиток в дизайнерських командах (ДК) , бо хочу отримати новий досвід роботи в команді у співпраці з іншими скрапбукерами і не тільки , а також інтернет - магазинами . Поки переглядала  блоги , то весь час думала про участь саме в украінських командах та розширити зв"язки саме з українськими виробниками та дизайнерами. І мабуть, не випадково , натрапила на блог " Аграфка" та  побачила про заявку у ДК 
Не дивно,  що пишу саме українською , бо блог ведеться рідною мовою .                            Чому саме в "Аграфку" ? Мені подобається надихати людей та працювати в різних техніках / стилях, винаходити щось нове та трансформувати ідеї інших , працювати  за схемою "выиграл -выиграл" . Тому саме цим блог зацікавив насамперед.По -друге, мені сподобався інтернет-магазин , а постійна знижка -15 % для ДК .  По-третє , нові українські зв"язки, нові можливості для творчості та бізнесу. обмін інформацією та знаннями, нові ідеї та проекти.
  Декілька слів про себе. Займаюся творчістю з дитинства : малювання, музика, шиття, в"язання, танці, вишивання, далеко не весь перелік того, що було випробувано)     Декілька років тому почала серйозно займатися хенд-мейд, хоча мені не подобається ця назва,  бо одна із мрій - бути визнаним дизайнером і не тільки в нашій країні.
Влітку 2014 року мене вмовили провести майстер-класс з кавових картин для дорослих вдома , тож з того все почалося у цьому напрямку, а створювати різні проекти цілеспрямовано почала десь наприкінці 2011 року . На даний момент у мене є творча студія , ми проводим живі майстер-класи з різних технік у м. Чернігові ( кафе , вдома) , а допомагає мені подруга, котру я називаю "імпресаріо" та дуже її люблю !!!! 
Я люблю те, що роблю, і роблю те, що люблю ! Саме так з"являються мої роботи: це декупаж, скрапбукінг, кардмейкінг, кавовий "живопис". Деякі роботи можна побачити в моєму магазині ( у правому сайдбарі є посилання на інтернет-магазини ).
Останнім часом дуже захоплює скрап та кардмейкінг. але інші роботи роблю паралельно . А тепер фото  моїх робіт :




















                                   







Всі вони найулюбленіші, бо створені з любовью !
Вам бажаю МИРУ, тепла, любові ! 
І хай Вам щастить ! 
:


Немає коментарів:

Дописати коментар