неділю, 27 січня 2019 р.

Коробочка до Дня Валентина

                                                              Усім доброго дня!

Ви вже відчуваєте, як у повітрі вирує аромат любові, адже незабаром свято усіх закоханих - День Св. Валентина? Головне у цьому - дарувати любов та зігрівати теплом кожного дня.
Наше завдання "З любов'ю в серці" надихнуло мене зробити коробочку, котра підійде багатьом, адже у неї можна покласти: і смачний пряник, і цукерки, і декоративні підвіски- серця, і навіть освідчення у коханні та обручку.
  Основа - крафтова коробочка. Для декорування її я взяла яскраві та різні за контрастом кольори: червоний, чорний та білий. Вони дуже гарно між собою поєднуються та припали мені до душі, тому чекайте, мабуть, ще на Валентинки із цього паперу "Love". Він А4 формату щільністю аж 250 г/м2, але в той же час глянцевий і на мою думку більш практичний ніж звичайний скрап-папір.



Ось ці кумедні пташки на чорному фоні дуже стильно виглядають, а підтримати графічний малюнок я вирішила імітацією машинного шву, котрий гармонічно доповнює ці малюнки.




На кришці я створила композицію, взявши теги, самоклеючі висічки,чіпборд та папір колеції. Центром стала картка, котру вирізала із паперу тієї ж колекції.





По периметру кришки теж пустила і інші смужки. що підтримали чорний колір , тому вийшло, як на мене, гармонійно.




Ось так можна подарувати сувенірні сердця - підвіски, або ж скласти печиво тощо.







Бажаю Вам натхнення, миру, добра, любові та нехай збуваються ваші мрії!

Немає коментарів:

Дописати коментар