середу, 5 грудня 2018 р.

Лялькова мініатюра для ляльок LOL.

                                                           Усім гарного дня!
 Якщо у Вас дівчинка, то напевно, ви чули про таке). Не обійшла мода і мою донечку! Спочатку був двоповерховий будиночок, а тепер Неллі, як дзвіночок, нагадувала по 100 разів про ще одну кімнату для її нових ляльок ).

Коли я "здалась", то подумала, що хочу зробити саме новорічну, але у традиційній червоно-зеленій гаммі.Не на ту натрапили). Чарівна колекція "New Year"s magic" пройшла стороною, бо Неллі вподобала зовсім іншу колекцію, а я згадала, що хотіла колись монохромну роботу у м"ятно-сіро-білих кольорах. Мабуть, моя бусинка щось таки знала))).Тож пригадуєм дитинство і відправляємось на чарівних санях у казковий світ ляльки.

            Спочатку покажу основний вигляд, а потім трошечки розкажу про детальки.

Для стін Неллі вибирала "шпалери" сама, а мені залишилася підлога. Якнайкраще підійшов таки аркуш паперу "New Year"s magic" 2. Також я оформила ним задню стінку каміну.


   
Відмірявши стіни, ми прийнялися вирізати всі деталі із цупкого картону та продублювали із паперу. Далі я склеїла їх між собою, що і стало одразу ляльковою кімнатою.


    Тепер починалось саме цікаве, адже у ідеях приходили все нові варіанти декору, а Неллі старанно їх генерувала і диктувала мамі, адже це її ляльки LOL будуть тут жити. В результаты перемовин, ми зупинилися звичайно ж на ялинці, м"якенькому дивані, столі та каміні). Почали творити саме з каміну), бо він дуже надихав як Неллі, так і мене. Тут у хід пішло моделювання із картону, покраска грунтом та білим акрилом, мій улюблений чіпборд.

   Не обійшлося без гірлянди, малюнки для якої я вирізала із улюбленого листа паперу, а також перлин та сріблястої стрічки із маленьких "бусенят"))).



 Далі треба було щось поставити на камин, бо було сумно в декорі). Вирішили виготовити  та поставити улюблені книжки, потім вазу з хвоєю (  до речі вона натуральна). Із аркушу паперу колекції вирізала зірку, покрила глітером, тож вона засяяла по -новому на поличці.



Тепер справа дійшла і до новорічного атрибуту, без якого НР не дуже сприймається для нас - це ялинка. Вирізала конус із паперу та огорнула дощиком. Потім прикрасила тими ж вирізалочками та бантиками. Ну куди ж я без них)))).


Також мабуть самим трудомістким та витратним по енергії був диван із подушками. Подивіться, який він гарний та справжній?! А який колір - обожнюю! До речі, бокові частини оздоблені папером того ж кольору, що одна із стін.




Ще залишалося виготовити святковий стіл та деякий мілкий декор.На столі святкова серветка із чіпборду, прикрашена глітером та стрічками, а також букетик у вазоні із справжньої хвої, "припорошений снігом" - це акриловий грунт. Сам вазон також із паперу колекції.


По периметру розташувалось мереживо, яке прикрашає стіл- це бордюрний чіпборд.



               Також святкова гірлядна не тільки на каміні, але й по даху кімнати виблискує:


І який же Новий Рік та Різдво без подарунків!

Ось вони - на любий смак: від маленького 1 см до "великого" 1,5-2 см. До речі, вони всі відкриваються, навіть самий найменший! А в них то дзвіночки, то подарунки для ляльки LOL.... 



 На стіну ми підвісили картину із зображенням ляльок LOL, бо саме для них ця кімната. Також дуже гарно виглядає чіпборд від ROSA - напис:


Якихось пару годин і дива почнуться - настане Новий Рік! А ви не забудьте промовити під бій курантів всі свої побажання). Напевно мої будуть дуже прості і локанічні в цьому році: Миру, Злагоди, Любові,Здоров"я,Достатку моїй сім"ї та усім близьким, рідним, знайомим! І, звичайно ж, додам мою улюблену тираду:"Нехай усі мої записані мрії збудуться!".



             Тож бажаю Вам того, що і собі).Нехай все добре та гарне збувається з любов"ю!

2 коментарі: