четвер, 21 травня 2015 р.

"Портрет без ретуші"

                      Всім доброго сонячного весняного дня ! 
Вирішила залишити на згадку в блозі своє перше інтервью на місцевому радіо (Чернігівська обласна державна телерадіокомпанія " Сівер центр ").
Той, хто слухав із близьких , не всі одразу впізнали мій голос. Хочу сказати, що після запису своїх робіт на відео , я намагалася змінювати інтонацію, свій дитячий сміх, бо не подобався мені голос. Мабуть дещо я досягла успіху в цьому , бо деякі знайомі не могли повірити, що я можу бути такою виваженою та серьозною, хоча я , мені здається. була собою )))
Думаю. що коли говориш від душі, то голос ллється сам по собі, а слова, як провідник .
  В один голос казали, що в житті я совсім інша , а в інтервью дуже серйозна та доросла та мені дуже личить українська мова. А Ви як гадаєте ? 

Ось саме те інтервью "Портрет без ретуші"  ( авторська програма Валентини Громової ), про котре я зовсім забула , адже в цей час ми робили маки  на МК. 

          Скоро буде фото усіх діточок та мам з маками , а поки що фото моєї красуні Неллі.




Всім гарного настрою, миру, радості та любові !
Обнімаю та дякую за ваші відгуки !

Немає коментарів:

Дописати коментар